Jump to content
Dogomania

Kiedy mogę zacząć dopuszczać pieska do suczek


ala89

Recommended Posts

Witam,

mam nietypowe pytanie, kiedy mogę zacząć dopuszczać mojego yorka do suczek. Mój piesek to mały zboczeniec i gdy tylko zobaczy panią yorkową wariuję i ma tylko jedno w głowie. Słyszałam, że nie można za szybko dopuszczać psiaka, bo to dla niego nie dobre. Nie znam się na tym i chciałabym by ktoś mi poradził. Mój Borys ma 9 i pół miesiąca.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

[url]http://www.dogomania.pl/forum/f970/ile-pies-powinniwn-miec-zeby-go-dopuscisc-pierwqszy-raz-musi-skonczyc-rok-137221/[/url]

[B]"Pies żeby go dopuścić pierwszy raz przede wszystkim powinien mieć uprawnienia hodowlane. Żeby je miał musi mieć trzy oceny doskonałe na wystawach (jedna co najmniej międzynarodowa lub klubowa). Oceny muszą być uzyskane powyżej 15 miesięcy życia."[/B]

Link to comment
Share on other sites

[quote name='ala89'] Mój piesek to mały zboczeniec i gdy tylko zobaczy panią yorkową wariuję i ma tylko jedno w głowie.[/quote]

Chcesz ulżyć pieskowi, to go wykastruj.

W innym wątku napisałaś: [I]Okazało się że to był świerzb i prawdopodobnie miał go z hodowli.[/I][B] Z jakiej hodowli jest twój pies?[/B]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak Ala, dopuść pieska jak już teraz ma tylko jedno w głowie - wtedy będzie jeszcze gorzej :shake:

Ja mam wrażenie, że to raczej niektórym właścicielom tylko jedno w głowie - ciągle pytania kiedy dopuścić? kiedy zapłodnić? kiedy może mieć szczeniaki? Zero poważniejszego myślenia po co w ogóle dopuszczać, yorków jest dość, zwłaszcza tych z pseudohodowli.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

[quote name='ala89']Witam,