Jump to content
Dogomania

Sznaucer - kilka pytań


Sleep-walker89

Recommended Posts

Witam! Dopiero co się zarejestrowałem. Mam zamiar kupić pieska. No i mój wybór padł jak narazie na sznaucera miniaturowego. Będzie to mój pierwszy pies. No i mam kilka pytań w związku z tym. Otóź. Rozmawiałem z kolegą i ten stwierdził, że te psy są nie pewne i nawet po kilku latach moga rzucić się na właściciela. Czy to prawda? Ja jestem dość zielony w tym temacie. A i jakbyście mogli napisać jakies dobre i złe strony tego psa, jak często powinno się go kąpać, czy ma jakieś dodatkowe wymagania. Czy dobrze współrzyje z dziećmi, mam brata w wieku 10 lat. Zgóry dzieki.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Sleep-walker89'] No i mój wybór padł jak narazie na sznaucera miniaturowego. Otóź. Rozmawiałem z kolegą i ten stwierdził, że te psy są nie pewne i nawet po kilku latach moga rzucić się na właściciela. Czy to prawda? [/quote]

Witaj, no więc Twój kolega mówił prawde. Sznaucer miniaturowy to bardzo groźny i niebezpieczny pies przykładem może tu być przypadek naszgo kolegi z dogomanii , który został śmiertelnie zagryziony przez swojego sznucerka.
Jak zwylke rano wyszedł z tym psem na spacer i nic nie wskazywało na to co za chwile ze wydarzy. Sznaucerek biegał sobie wolno po ogrodzie gdy nagle cos mu strzeliło i wyskoczył na wysokość prawie 2 metrów ( bo to był bardzo rosły chłop ) i za jednym zacisnięciem szczeki podgryzł mu gardło.

Z resztą jak tu jescze inni się wypowiedzą to podadzą mase innych krwawych przykładów.

Ja osobiście doradzałbym Ci kupić amstafa albo rotwailera bo to są baranki w porównaniu ze sznaucerem miniaturką.

Link to comment
Share on other sites

[quote name='Mek']Witaj, no więc Twój kolega mówił prawde. Sznaucer miniaturowy to bardzo groźny i niebezpieczny pies przykładem może tu być przypadek naszgo kolegi z dogomanii , który został śmiertelnie zagryziony przez swojego sznucerka.