Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
    Przegląda
    Elbląg

Domyślnie Jak zacząć wystawiać psa?

Witam.
    Moja ciocia ma 15 miesięczną dożycę niemiecką, ale nie chce jej się bawić w wystawianie. Ja się na tym praktycznie nie znam ale doszłam do wniosku, że mogłabym spróbować możliwości - i swoich i jej. Stąd kilka pytań:
    Co JA musiałabym umieć żeby wystawić psa i czy w ogóle jest taka możliwość, żebym będąc niepełnoletnią nie właścicielką psa mogła go wystawić?
    Jak ją do tego przygotować i ile czasu to może zająć?
    Ile mniej więcej kosztują wpisowe?
    W jaki sposób szukać odpowiednich wystaw?
    No i czy jest w ogóle sens się w to bawić? Jeśli chodzi o rodowód psa to podobno bardzo dobry, całe jej rodzeństwo jest wystawiane i ma dosyć dobre osiągi.
    Jak już mówiłam nie znam się na tym kompletnie, nigdy nie byłam nawet widzem na wystawie dlatego też piszę tu, wśród ekspertów Będę wdzięczna za pomoc.

Przegląda
    Chorzów

Domyślnie

Psa nie musi wystawiać właściciel, ani osoba pełnoletnia.
    Opłaty za wystawy są różne, w Polsce: krajówki 90-100zł, międzynarodówki 120-125zł.
    Co do kryteriów "odpowiednich" wystaw, każdy wybiera inaczej, niektórzy kierują się obsadą sędziowską, inni odległością. Choć chyba z czasem każdy, kto zwracał uwagę na odległość poszerza granicę, gdzie jest w stanie pojechać
    Czy jest sens się w to bawić? Sama musisz sobie na to odpowiedzieć. Zawsze możesz raz spróbować i zobaczyć, czy Cię to zainteresuje/wciągnie.
    Na pewno pomocne byłoby odwiedzenie wystawy w roli widza, pooglądać ring dogów niemieckich i podpytać właścicieli chociażby o sposób prezentacji dogów.

A na kolejne pytania polecam
    Jak zacząć wystawiać swojego psa?
    Początkujący wystawca

Przegląda
    Elbląg

Domyślnie

Pisząc "odpowiednie" miałam na myśli wystawy, w których może wziąć udział początkujący pies w tym wieku i tej rasy )
    Spróbuję na pewno, interesuję się psami a wystawy to zawsze jakieś nowe wyzwanie.