Jump to content
Dogomania

Jak kamień w wodę


Alienor

Recommended Posts

gerardbutler widziała wczoraj i dziś psa:

"Ktoś wyrzucil małego pieska podobnego do jamniczka.
jest maly sięgający do pół łydki, chory i zaglodzony.
Bardzo miły plata się po moim osiedlu szuka jedzenia. Ktoś wyrzucił go zapewne niedawno,chodzi za ludzmi.

Proszę błagam o DT, inaczej trafi do schroniska i stamtąd pewnie juz nie wyjdzie [IMG]http://forum.miau.pl/images/smilies/icon_sad.gif[/IMG]("
Pies ma wątek na miau ([URL]http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=21&t=162538#p10601365[/URL]), ale mam wrażenie, że tu szybciej znajdzie DT lub DS. Niestety nie ma jego zdjęć (Anka nie ma aparatu i rzadko ma dostęp do neta). Dziś widziała go nad rzeką - jej psy go odgoniły, bo nie lubią obcych. Ona nie ma najmniejszej szansy, by go zabrać, ja jestem w innej części Polski i z małym mieszkaniem i stadem kotów pod opieką (jestem kocim DT) nie bardzo mam jak go ratować (zwłaszcza że na psach nie znam się wcale i boję się, że mogłabym popełnić fatalny w skutkach błąd). Jeśli znacie kogoś z okolicy, kto mógłby go zgarnąć choćby na trochę, zrobić mu zdjęcia, proszę przekażcie mu tę wiadomość - to szansa dla drobizny.

Edit: jest DT u Makili - 10 zł/dziennie z wyżywieniem i dojazdem do weta.

Edited by Alienor
zmiana tytułu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[COLOR=#ff0000][B][SIZE=4]edycja 08.06.

Psiaka nie ma pozostaje mieć nadzieję, że ktoś się nim zaopiekował

[/SIZE][/B][/COLOR][COLOR=#000000][B][SIZE=4]edycja 01.06.2014

Psiak ma szansę na DOMOWY HOTELIK
Makila zgodziła się go przyjąć KOSZT 10 zł doba
(z wyżywieniem)[/SIZE][/B][/COLOR][COLOR=#ff0000][B][SIZE=4]

[/SIZE][/B][/COLOR][B][SIZE=4][COLOR=#800080]Bardzo prosimy o wsparcie dla malucha!!!
[/COLOR][/SIZE][/B]
Alienorku, jak miło "widzieć" Cię na Dogo, porozsyłam wątek, popytam.

Tak, jak wspomniałam na Miau przydało by się zdjęcie tego biedaka.
Poszukam kogoś z Wadowic.